5 مورد از شاخص ترین مهارت شرکت های سئو

5 مورد از شاخص ترین مهارت شرکت های سئو

۱- تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهارت‌های برتر سئو است

تحقیق کلمات کلیدی بخش حیاتی سئوی وب‌سایت است و یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای هر شرکت سئو محسوب می‌شود. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود و رفتارهای جستجوی آنها را بهتر بشناسید.

یک شرکت سئوی خوب که مهارت‌های حرفه‌ای سئو دارد، از تحقیق کلمات کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی و برتری نسبت به رقبا استفاده می‌کند. آنها همچنین با کمک مهارت‌های تیم خود، تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را برای شناسایی نقاط ضعف و بهبود استراتژی کلی محتوای رقابتی انجام می‌دهند.

۲- تجزیه و تحلیل رقبا یکی از مهارت‌های کلیدی سئو است

هدف سئو شکست دادن رقبا است، نه الگوریتم‌های موتور جستجو.

مهارت‌های شرکت‌های سئو به آنها این امکان را می‌دهد که بدانند چگونه یک تجزیه و تحلیل کامل از رقبا انجام دهند. شرکت‌های سئوی خوب می‌دانند چگونه استراتژی‌های سئوی رقبا را بررسی کنند. دریافت اطلاعات کافی از رقبا در همان زمینه به چگونگی عملکرد بهتر از رقبا کمک می‌کند.

۳-سئوی داخلی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های شرکت‌های سئو، بهینه‌سازی داخلی است. اجرای سئوی داخلی، ارتباط و تجربه کاربری یک وب‌سایت را افزایش می‌دهد. بهینه‌سازی داخلی منجر به دیده شدن بیشتر آن در موتورهای جستجو می‌شود.

برخی از تکنیک‌های سئوی داخلی عبارتند از:

  • بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت با کلمات کلیدی.
  • استفاده از قالب‌بندی مناسب در سایت.
  • افزودن نشانه‌گذاری طرحواره.
  • اطمینان از اینکه یک صفحه وب برای موبایل، کاربرپسند و سریع است.
  • تمرکز بر سازماندهی محتوا در سراسر سایت، از جمله یک استراتژی لینک‌سازی داخلی.

۴- سئوی خارجی

سئوی خارجی شامل فعالیت‌هایی مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار، انتشار اخبار و کسب لینک‌های با کیفیت به وب‌سایت است. انجام بهینه‌سازی خارجی نیاز به آموزش اولیه سئو دارد زیرا یکی از پیچیده‌ترین مهارت‌های یک شرکت سئو است.

بک‌لینک‌ها یک عامل رتبه‌بندی هستند، اگرچه تعداد لینک‌ها دیگر به اندازه گذشته مهم نیست. چند بک‌لینک با کیفیت می‌توانند به بهبود اعتبار و اعتماد یک وب‌سایت بیشتر از تعداد زیادی بک‌لینک بی‌کیفیت کمک کنند.

۵- سئوی فنی یک مهارت ضروری سئو است

سئوی فنی یکی از مهارت‌های ضروری سئو است که شامل بهینه‌سازی عملکرد سایت می‌شود. بهینه‌سازی عملکرد یک سایت، الزامات فنی موتورهای جستجو را برآورده می‌کند و یک تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، سرعت بارگذاری صفحه یک سیگنال رتبه‌بندی است که توسط گوگل تأیید شده است. گوگل می‌خواهد صفحات سایت در کمتر از 2.5 ثانیه بارگذاری شوند. افزایش سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهارت‌های شرکت‌های سئو است و در نهایت منجر به یک تجربه کاربری خوب می‌شود.

خطاهای فنی یکی از دلایل رایج افت رتبه و ترافیک است. امروزه به دلیل پیچیدگی وب‌سایت‌ها، تخصص یک متخصص یا آژانس سئو برای شناسایی و رفع مشکلاتی که ممکن است منجر به کاهش ترافیک شود، مورد نیاز است.

یک شرکت سئو حرفه‌ای، با کمک تخصص تیم خود در زمینه‌های فنی مختلف مانند معماری وب‌سایت، پیکربندی سرور و تجربه کاربری، می‌تواند سایت شما را به گونه‌ای بهینه کند که از نظر فنی بی‌نقص باشد. به این ترتیب، موتورهای جستجو می‌توانند به راحتی به محتوای سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را در نتایج جستجو نمایش دهند.